Les mer her
Vårt kontor er åpent mandag til fredag mellom kl. 08-20.00
For lånesøknader pr. telefon, alle hverdager mellom kl. 08-20.00
Avvikende åpningstider i julen:
24.12.20: 08.00 - 12.00
25.12.20: stengt
26.12.20: stengt
31.12.20: 08.00 - 12.00
01.01.21: stengt
Romjulen ellers har ordinære åpningstider.
Kundeservice: 56 99 92 00
BB Bank
Postboks 956 – Sentrum
5808 BERGEN
Markeveien 1 A, 5012 BERGEN
Forbrukslån: post@bbbank.no
Kredittkort: post@credits.no
Sparekonto: innskudd@bbbank.no
Din melding er nå sendt!
Din melding har ikke blitt sendt, vennligst forsøk igjen.
Dersom du er misfornøyd med BB Bank sin håndtering av våre tjenester skal du i første omgang kontakte kundeservice for å oppklare årsaken til misnøyen. Har du allerede vært i kontakt med kundeservice og du fortsatt er misfornøyd så kan du sende en skriftlig klage til BB Bank.
Den skriftlige klagen må sendes til:
BB Bank,
Postboks 956 - Sentrum,
5808 Bergen
eller til post@bbbank.no
Merk e-post/brev med «klageansvarlig».
Du skal få skriftlig beskjed på at klagen er mottatt. Du skal som hovedregel få svar på klagen innen 14 dager etter vi har mottatt klagen. Dersom du ikke får svar innen 14 dager, skal du få informasjon om grunnen til dette og forventet behandlingstid.
Dersom du ikke er enig i utfallet etter klagen er behandlet så kan du sende klagen til Finansklagenemnda.
Postadresse:
Finansklagenemnda
Pb. 53 Skøyen
0212 Oslo
E-post:
post@finkn.no